Garantie en service

Onze garantie en service bij de Lonestarstore is simpel. Wij willen dat iedere klant volledig tevreden is. Ons motto is dan ook bent u ontevreden met uw aankoop bij de Lonestarstore en heeft u het product nog niet gebruikt dan kunt u uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren naar de Lonestarstore. Hierbij dient u binnen de 14 dagen de Lonestarstore schriftelijk op de hoogte te stellen van uw geplande retournering, gaarne daarbij de reden voor retourneren vermelden. Uw geldbedrag zal dan volledig naar u terug geboekt worden naar uw bankrekening. De retourneer kosten zijn voor uw rekening. 

Indien de retourzending om een niet nader te noemen reden geretourneerd wordt na meer dan 14 dagen na levering , dan kunt u voor het zelfde geldbedrag een andere bestelling plaatsen of een tegoedbon voor de waarde van uw bestelling ontvangen.

Een retournering of omruil is mogelijk voor zowel producten gekocht online, in de store of op evenementen. 

Echter zijn er uitzonderingen op mogelijk tot retournering. 

  • Producten die gebruiks sporen vertonen .          
  • Producten speciaal voor u als klant geheel persoonlijk voor u op maat gemaakt.
  • Producten voorzien van uw persoonlijke intialen .  
  • Producten in de uitverkoop.

De lonestarstore vraagt u om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is dient u de Lonestarstore daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.

De Lonestarstore is niet aansprakelijk voor producten die op maat gemaakt zijn vanwege het feit dat mens en dier levende wezens zijn en veranderlijk in bouw en omvang.

 

Bestelling/communicatie

Voor misverstaan, verminkingen, vertraging of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolgen van gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen u en de Lonestarstore dan wel tussen de Lonestarstore en derden, voor zover betrekkingen hebbend op de relatie tussen u en de Lonestarstore, is de Lonestarstore niet aansprakelijk, tenzij een voorzover sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van de Lonestarstore.

 

Retourneren /Omruilen.

Om een zending te retourneren of om ruilen gaat u als volgt te werk. Houdt er rekening meer dat het retour /omruil proces 5 tot 7 werkdagen tijd in beslag kan nemen.

 

1  Print het retour/omruil formulier onder aan de pagina uit en vul het volledig in .

2  Pak uw bestelling weer zorgvuldig in en sluit het retour/omruil formulier bij in de doos of envelop.

3  Breng de doos of envelop naar een POSTNL of DHL punt en stuur de doos of envelop naar:

 

De Lonestarstore

Kleine woldweg 28

8097RH Oosterwolde Nederland

 

Internationale retour / Omruil

Bij terugbetaling van internationale orders zal het originele factuurbedrag teruggeboekt worden. De internationale verzendkosten en eventuele bijkomende tax, douane en invoerrecht kosten die van toepasing zijn op uw bestelling zijn voor rekening van de afzender. 

 

Veel gestelde vragen

 

1. Wat kan ik retouneren:.

U kunt producten retourneren of omruilen die in de originele staat verkeren, niet gebruikt zijn en zijn voorzien van de originele verpakking of labels. Bij lederen producten betekend dit dat ze nog niet zijn voorzien van olie, bij showzadels, showhoofdstellen, showhalsters en buckles dat ze onbewerkt zijn door produkten waar zilverpoets etc. in is verwerkt. Electrische producten die afhankelijk van de geleverde garantie periode door de fabrikant een defect vertonen. 

 

2. Kan ik mijn online bestelling ook op een evenement retourneren of omruilen . 

Jazeker is dat mogelijk, bij retour zorgt u er dan voor dat u uw factuur of een kopie ervan meebrengt. 

 

3. Waar vind ik het retourformulier?

Dit is het retourformulier dat u kunt gebruiken.

 

© 2024 - 2025 Lonestarstore | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel